Nu e vi hemma

japps...men febern vill inte ge med sig.. idag fick hoin 40,3...igår hade hon 40,0..
trots alvedon osv vill den inte ge med sig hon har inte haft under 37,5 sen vi kom in och hon brukar alltsi ligga på 36,6...
men fick medicin för nu var det inte någont med njurarna utan med halsen en infektion i halsen..
fick bli isolerade igår pga det.. fåcik flytta från 64 till 62(ingen bra avd....)
och jag säger då det viken underbar personal det var på 64 jisses säger jag vad underbar den var...

och människorna som låg där med...o jag fick träffa Felicia o gud vad hon var söt...nästan så man fick hål i tänderna...
men inte konstigt med så fina föräldrar:)


iaf har inte febern gett med sig till söndag så är det ajg som får ringa ner igen och kolla för då är det ju något som inte stämmer....

så nu lever hon på drick yoggi och saft och glass...

Nej nu skall jag packa upp efter ett par dar på BUS..
sen abra mysa och njuta över att vara hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0