sjukhuset

Imorron e det dags för det..o jag e nervös som bara den...
Men hoppas på att det skall gå bra....
men det gör det nog för vi skall ju till lund.

Inatt har pigge haft en elak mage...jätte hård plus att hon fått sår i rumpan så då e det klart det gör ont att bajja...
trots lactolus dagligen så e hon hård..skall nog höga dosen lite så det blir bra igen..

har ju sagt innan att det är på ons dr skall ringa men så är inte fallet utan det är på TORSDAG hon skall ringa...
och på onsdag e det BVC dags....
vikket ajg trodde var veckan efter..
Inte lätt att hålla reda på allt.

EN sak som gjorde mig så jävla arg e...varför kan inte folk förstå att har man ett sjukt barn och e en del på sjukhuset så lägger man inte småsaker på huvudet utan har hela tiden sjukhus mm i huvudet...
man tappar liksom verkligehetsuppfattningen..det är en helt sjuk känsla..
går inte att beskriva..men det är lite som att man ser sig i en dröm men ändå så verklig...
TRÅKIGT att folk skal behöva bli sura för man inte minns saker och ting bara för att dom skall kunna reda upp saker och ting med sitt privatliv....
JAg minns inte och jag bryr mig inte ett skit om er och erat jävla förhålllande...

JAg har nog med mitt eget!!

Nej nu skal vi klä oss för att gå ut i höst solen....

PIgge och kompisen Amelia..


Så här sover jag....


Mamma säger det e frör kallt att bada pool ute..men duger bra inne också..

image230
Smakar på gottebulle....
(fika med Amelia o henne mamma karin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0