Snorig

Ja det evad min lilla prinsessa e...skulle ju varit på BVC i morron men det får vi allt avboka IGEN...Men inget att göra åt det..
Idag var vi en sväng på stan  var tvungen att posta lite viktiga brev..o köpa mjölk vikket jag glömde så klart.
Var ju tvungen att köpa rumpelasar med (rumpelasar=våtservetter)
Sen tänkte jag ju att jag kunde åkt o hämtat ut vår bärbara DVD som vi lämnat in på lagning eftersom den var helt död..men glömde lapparna hemma så vi får ta det på tprsdag eller fredag.

Var en sväng inne på Lindex för dom har ju så grymt snygga kläder där inne till Pigge..
Men hittade dock något annat..

image245
ett par mindre fina låtsas glasögon....
Köpte dock INTE dessa hihi.

Nej nu skall jag ta hand om min lilla plutteprinsesssa som inte alls e på så glatt humör idag..

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Karolina o Felicia

Haha! Fin hon är
Kram

2007-10-22 @ 20:30:48
URL: http://www.tidigmamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Om lilla dockan behöver glasögon någon gång, så lova att inte du väljer dem åt henne :)
Stor kram till er alla! /s

2007-10-22 @ 23:15:52
Postat av: maria

hahha hon klär bättre i dom glasögonen än imina iaf hahahhahaa

2007-10-25 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0