varje dag..

Denna vecka har jag sprungit till brev lådan så fort ajg sett gula bilen, i hopp om att få brev från bus..
Fick ett brev från region skåne idag..
Till målsman för Maja Zippert stod det och jag slet upp det för att kolla när op skulle ske..men ikke att det var någon op tid inte.. nej det var Martin sjukintyg på tillfällig föräldrar penning sen i sommras som efter många många samtal och en kontakt med avd chefen kom till os så nu kan vi äntligen skicka in om det.

Men det e ju en dag i morron osså..hoppas det kommer då ellerr så får ajg vänta änne längre..*suck*
Men men huvudsaken är ju att det sker snart..
Jag menar tiden går ju fort och hon fyller ju snart år..(22dec)
Och faktiskt jag känner int för att fira en jul till på BUS trots att det var hur mysigt som helst, så är det ändå bäst att få vara hemma.

I morron skall vi bege oss till stan... jag skall göra syn undersökning har haft ont i huvudet nu flera kvällar i rad och  det e så jävla jobbigt blir på så dåligt humör sen har ajg svårt för att somna och blir as trött dan efter..
Har ju en gång haft glas ögon när ajg var runt 10-11 hade jag glasögon o på den tiden var det hur poppis som helst med runda glasögon o dom e ju sååååå fula.
Så jag hoppas att om det nu e så att ajg behöver att det finns nårra snygga brills tills mig... hade behövt ha många med migsom smakråd...
men men gör inget att man går sjlv det e ju ändå bara ajg som skall bära dom sen hur folk tycker jag ser ut skiter jag faktiskt i!!



Pigge o twin
(pigge matar twin med bulle)


Mitt älskade Gudbarn Tobias..
Här mumsar han på gröt


Kommentarer
Postat av: miian

hej tjejen!
det fanns såna set i alla möjliga storlekar.
till de minsta fanns nog bara overaller men termo och jacka finna nog till Pigge.. 249kr för både jacka och byxa =)

2007-10-19 @ 07:59:03
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0