Alla Hjärtans Dag!

En trams dag tycker jag...man kan visa sin kärlek varje dag utan att behöva ha en sån här kärleks dag.
Man känner sig nästan tvingad att visa kärlek idag...
Men det gör jag varje dag iaf till min lilla Pigge...


Idag kommer det besök hit från stan... ja tänka er folk tar sig tid till att hälsa på  oss här ute..
Skall bli skoj att slippa heöva åka någonstans för en gång skull.

Karin Amelia och Emilie kommer
Och eftersom Solen skiner så grannt blir det en runda i skogen.
Graderna är inte så många inu...men solen gör en SÅÅ glad.

Sen blir det fika med MASSA bullar... o lite skvaller som vanligt hihi

När dom har åkt är vi nog alla trötta så då blir det renbäddning o sen nassa kudden.

Nej nu skall ja gå o ta pp hon traggemoster från gallersängen..o äta lite frukost.

PUss HEj

image354

Kommentarer
Postat av: Anna Olsson

Jag håller med dig, varför ska man ha en sån här dag? Man ska väl älska varandra lika mycket varje dag...?!

2008-02-15 @ 13:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0