Andy´s lekland

Idag besökte vi Andy´s lekland som var MYCKET poppis hos barnen
FÖrutom trappan upp till kanan den tyckte INTE pigge hon han gall skek hela vägen upp o hela vägen ner i kanan
eftr vi fikade testade jag en gång till men det räckte med att vi ick emot den så skrek hon..

Det enda som störde mig var att STORA barn var där o lekte o såg si inte för alls belv irriterad ett par gåner o dom slängde bollar på våra barn men vi kastade faen tillbaka.
Och då bara tittade dom..Faen ta mig lära sig respekt för andra barn.

Och på vägen dit haha vad vi skrattade......**BUH** hahaaa

Besökte även Röda korset för maja behövde nya skor...st.19 passar inte länre å det blev ett par skor o ett par gummi stölvar.
lite kläder och klossar..

BJuder på lite bilderfrån dagen...

Först från Darins där vi hade fm fika/ frukost.
Sen Andys lekland
Men fika stund där med..

Även några leka med nippies vattenskål bilder kommer upp

           

     image369
HÄr maja INTE glad..


  <<Amelia och Maja.
  <<Begravd i bollar...

image374
Sötnosen i egen hög person..

Efter nästan 3 timmar där inne trodde vi barnen skulle vara trötta..men INTE dom inte..
MAja skulle inte sova i vagnen inte...
Sen kom vi hem o under tiden jag gjorde mat for hon rundor här på govlet som bara den..

     image378

NU säger jag god natt...BAdhuset i morron...


Kommentarer
Postat av: Herregud

barn är barn! inte fan kastar man tillbaka som vuxen mot barnen tan säger till på skrapen istället! FY FAN VAD BARNSLIGT!!! du borde skämmas!

2008-02-22 @ 19:55:40
Postat av: Madelene

jag tycker att det va bra att du kastade tillbaka på ungarna!! de ska väl ha respekt över alla andra små barn??
undrar en sak.. du skriv i ett tidigare inlägg om att du skulle skaffa lösen till bloggen idag fredag...
ha det bra å ha en bra helg.
kramar madde

2008-02-22 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0