Bjuder på lite bilder..


Pigge sover midda i Mathildas hus..

                                                              
                   Hur e det kompis..?                                           Pigge traskar för fullt

           
Jimmie upptäcker Pigge går med Caspers leksak :)


Hrmm finns det nåt av intresse här uppe.?


Prinsessorna


MAtvraket själv....
min favvorit:)

image386
sötaste ungen i hela världen.(madde har gjort bilden)

image387
MAdde skvallrade om att pigge rökade....busunge...



Vikken dag detta varit.....
Men det var skoj att å träffa madde en runda med och hennes underbara barn
och god midda bjöds det med på och pigge åt jag hon åt MASSA!!
o det gjorde även casper...jisses vad han kunde äta....att dom har råd att
fö han fattar jag inte hihhihii men ack så söt han var den lilla knubbisen.

Kom dit med knappt ombyte till piggeo gick därifrån med en ikea säck med kläder...
som jag just nu tvättar upp för källar lukt e inget vidare...
Men vad snygg hon kommer att bli sen då..

Var även inom Kapphal o jag fick köpt present till Julia som snart fyller år.

KOm hem trötta och blöta och möttes av en ambulans som skulle till gamla tanten å anda längan...
stackare..men vad som hände eller hade hänt vet jag inte...
MEn nu skall jag iaf släcka ner i lgh och krypa ner och kolla på Rena Rama Rolf..


PUSSISSAR

Kommentarer
Postat av: madelene

Vad fina bilder på Pigge! Hon är så söt!
Hur gör man såna snygga bilder på photoshop igentligen som hon Madde hade gjort?? så fina..

2008-02-27 @ 09:14:17
Postat av: miian

wiiiehoo nu e även jag här ;)
GÖTT ;)
supersöta bilder på sötnosarna!
Jo det är Jysk,jag har bara haft trubbel med det,medans min syster inte haft ett enda problem med det *suck*
alltid drabbas man ;)
Men det e kanske för att jag förflyttat det en hel del,men det måste man ju få tycker man!
hoppas ni mår bra!
kram

2008-02-27 @ 13:19:52
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0