Galen unge...

Nu är det resa sig överallt som gäller.. hon e helt galen....hahaa
och snabbt går det mellan ställena.

Älskade unge snart springer du fram...vad jag längtar..
Denna v innehåller stads besök tänkte besöka min vän karin o hitta på något bus med våra barn....
det känns som om det är dags för ankdammen...
sen blirdet bad på fredag sen hoppas vi på andys lekland med en sväng.
Allt bara för att trötta ut mitt energi knippe till barn.

Om jag bara hade kunnat förklara min kärlek till henne hade
jag gjort det.. Men det finns inte så starka ord..
Har aldrig känt så här för en människa innan..
helt obeskrivligt...
Älskade Maja

Kommentarer
Postat av: madelene

det låter jätteroligt att hon är lite galen :)
Roliga saker som ni ska hitta på :)

2008-02-26 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0