Idag..

har det äntligen blivit av men skulle ta 1-2 v innan jag får reda på svaret.
Fick även idag veta att nästa onsdag skall vi har dr samtal (tele) ang Maja och den undersökningen som vi gjorde igår. Skönt att det går undan lite så man slipper vänta så länge me hade inte haft emot att få svaren direkt.
Men det funkar ju tyvärr inte så idag..

Skall ju till sjukhuset på fredag då ett allergitest skall genomföras på pigge...skall även det bli skönt att det är gjort...
har ju väntat ett tag på det...skall tyvärr göras på CSK.
Men men inte mycket att göra åt det..bara det blir av så vi får veta varför hon får så ont i magen ibland.
Hoppas verkligen inte hon har någon allergi..men har hon det får man ju sätta sig in i även den biten.

Fick inte tag i nån som kkunde följa med så jag fick lite panik i morse så jag var tvungen att ringa o fråga lite ang ny tid men då hade jag fått vänta till arpil-maj o det ville jag inte..
så trots att amelia var sjuk fick jag ta risken att karin kunde se efter maja den tiden det tog att göra det jag gjorde..

Så tack karin för du tog dig tid till oss idag...du är BÄST!!!
och jag hoppas att Pigge håller sig frisk...


Nej nu skall jag sova....imorron vankas det skogspromenad om vädret tillåter...
LInda o freddy o även en från ttollarp fööljer med..skoj med folk som vill röra på sig i lilla träne....


Kommentarer
Postat av: Karin

Bäst vet jag ju inte om jag e.. Både jag å amelia tycker ju om å umgås med Pigge.. så det e väl klart.. Hoppas nu ni får va friska..

2008-02-13 @ 10:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0