Imorron

Bär det av till BUS skall vara där redan 7,30 var egentligen 9.00 men eftersom Maja skall sövas för nålsättning måste vi ha lite tid på oss innan.
Känns så skönt att dom äntligen lyssnar på mig och förstår att hon är fruktansvärt svårstucken.
Men efter mycket tjat o samtal så fick jag min vilja igenom..i sjukvården idag gäller det att vara stenhård!

Sen skall kontrastet in 10,45 tror jag det var... sen 14.00 skall hon röngtas..
Tråkigt att gå där en hel dag..men det är ju för Majas skull man gör det..
Hoppas det är fint väder så man gå en runda i Lund... annars får man väl sitta o dricka det dära räliga kaffet på 65:an..
Sen finns ju lekterapin man också kan besöka. Så vi skall nog få dagen att gå..

Så halv 7 åker vi här ifrån....jobbigt och tröttsamt...men med Majas leende orkar man lite mera...:)

Har idag varit ute en sväng Maja fick gunga en bra stund sen åkte vi rutchkana (eller hur det stavas)
o det var redigt skönt...Ser mer o mer vår blommor som kommer...även mina e på väg upp.
När vi kom hem trodde jag pigge skulle sova midda men schii fick jag..idag sov hon inte midda..
så hon fick lägga sig redan vid 7 efter ett bad..
Men inte att hon skulle sova då nej hon blev skitförbannad..jävlar vad arg hon blev.. men hon somnade en stund
iaf..men lagom till 20,30 när köping programmet började blev hon skogs tokig.. o jag vet jag skall inte ta upp henne
men inget hjäpte jag vyssade henne pratade med henne men hon bara skrek,,
Så jag tog upp henne satte henne vid mig i soffan o då blev hon tyst..
När det var slut gick ja o la henne o det vat lite gnäll men nu sover hon iaf...
Skall ju upp tidigt i morron så hon behöver sova...
Och det skall jag med göra nu tänkte jag..

Tog en massa bilder idag...o skall ta i morron igen så jag lägger inte upp bilderna försen då så får
ni kika lite på sjukhusbilder också.



Tänkte jag skulle lösen skydda min blogg inom en kort tid..
Ni som vill fortsätta läsa maila; [email protected]
märk mailen lösen
vill även då veta vem ni är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha den kram mathilda

2008-02-10 @ 22:53:09
Postat av: Anonym

du o ja är starka tsm ;) puss mathida

2008-02-10 @ 22:53:21
Postat av: Ida

Har skickat ett mail om att jag vill gärna ha lösen! Hoppas att allt går bra idag!!!

2008-02-11 @ 11:50:00
URL: http://nornab.blogg.se
Postat av: Miia

hej babe!
lycka till på BUS det kommer gå alasfint!
jag mailar dej nästa gång jag e på mailen,hinner inte nu men vill självklart fortsätta läsa!
kram från oss

2008-02-11 @ 15:36:29
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0