Mys dag

Idag har jag o maja haft en pyjamas dag...
och jisses vad mysigt vi haft det.. åt frukost i tvrummet under täcket i soffan medans regnet piskade mot rutan och vinden ven runt knutarna...
Sen itog vi golvet för massa bus och gå övning..sen var det dags för lite yoggi time...det in tog hon i min famn...
*mysigt*

Sen var det dags för pigge att sova midda o det gjorde jag med fast i soffan..hur mysigt som helst.
När pigge vaknade var det musik o laga mat som stod på listan..
Korvstroganoff o pasta skruvar blev det 1 1/2 portion åt hon. Efter maten var det bade dags och jag gjorde henne sällskap. vi busade o hade oss hur länge som helst..
Sen fick faktiskt draken jobba lite....o medans den gjordet kröp Pigge efter o såg så det blev rent...Medans jag dammsugade köket så blev jag super sugen på muffinskladdkaka....
vilket jag osså gjorde...
Och maja fick hjälpa till att tömma skålen så klart..Men det var inte så intressant trots det var chocklad..men hon var väl mätt efter middan...
Men hon fick en yoggi o den slank ner fortare än den kommit i flaskan..(hon har drick yoggi)

Medans den var i ugnen dammsugade jag klart och blötte disken.
Och pigge blev bara tröttare o tröttare...så henne fick jag stoppa i säng..
Tyckte hon var varm så jag tempade henne 37,8 gav ingen ipren när jag sen kollade henne lite senare var hon dock ej lika varm brydde mig inte om att vända på henne så jag kunde sticka in tempen i armhålan. Men skall kolla snart igen.

Kakan med lite visp grädde satt fin fint till rent hus som började idag...
NU skall jag göra mig natta klar tempa maja sen sova..

Puss till alla i blåsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0