skratt

HAhaha EMELIE du är alltid lika rolig...jisses vad skoj du är då...
Kan inte sluta skratta och tro du kan vara hemlig också men jisses vad du är löjlig männiksa.

Men vet ni vad folk som bara sklaar och hållr på är bara avundsjuka!



MEn nog om den GBG fjollan nu....

NU till MITT lyckliga liv....har en underbar man en sjukt underbar liten prinsessa som jag skulle kunna göra
vad som helst för....en underbart vacker hund och en söt liten råtta...
Sen ligger här nog en o annan liten damm mus lite varstans men det skal detgöra i ett hem man har ju småbarn för tusan..

Idag har dagen varit barnfri...för jag och hunny ar handlat vilket verkligen behövdes!
TACK KARIN för hjälpen med Pigge.

kOm hem satte upp allt var i hlm hämtade en bil till hunny....sen till stan för att hämta Pigge.
Sen hem gjorde varma mackor sen badade hunny o PIgge sen var det natta dags för lill fisen...


Sen var det vuxen mys som gällde i soffan men vad hände då...JO strömmen gick... men vikken tur man har en electriker som man som fixade det på ett kick...
Sen blidde det mys i sängen i stället...
Och nu sitter jag här....




PS...
OM det är någon som har något att klaga på när det gäller mitt sätt att uppfostra eller handla när det gäller min dotter så kan ni väl åtminstonde stå för vad ni säger och inte fega med anonymitet!!


Kommentarer
Postat av: miian

HAHAHAHA ja vad säger man...pucko!!!!!!
Hoppas ni har det bra och glöm inte maila mig sen =)kram på er!

2008-02-24 @ 10:40:11
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Madelene

håller med dig om att folk ska skriva vem man är om man vill klaga, att vara anonym är bara så jäklans fegt!
man uppfostrar sina barn på det sättet som man vill göra det på!!

2008-02-24 @ 11:06:15
URL: http://theangelinheaven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0