Svar till HERREGUD!!

OM du varit där och sett som dom betedde sig hade du faen gjort precis samma sak!!!!




Dagen idag började med bad på tivolibadet viket uppskattades starkt av pigge....
sen var det ma som stod på menyn o under den korta stund som vi åt sov pigge näör vi gick därifrån vaknade hon alltså hon sov knappt en timmes middag.
Sen inhandlade jag en sovmask så äntligen kna jag sova bra om nätterna igen.
Sen åkte vi buss till Åsa som Karins mamma heter. För att planera inför hennes 50 års fest där jg skall jobba i köket.
Och där bjöds det på fika och massa skratt...sen kom blåsten igång å redigtvis...JISSES säger jag....
INgen ström hemma:( men så e det att bo på landet....
Skulle fått hit folk men blidde inte så och pigge ville INTE sova trots hon var övertrött hemma hos Åsa.
Så vi traskade bort till grannen där vi stannade tills 23,30 ungefär och snackade skit o skrattade åt majas utskällningar hon hade på hunden o katten..hahahaha
sååååå övertrött hon var...men nu sover hon iaf gott hann ju knappt lägga ner henne försen hon somnade..
kan ju hoppas hon sover länge i morron.....men med ett sånt energi knyte som hon så är hon uppe innan tidningen kommer....
Och imorron e det stor handling och hämtning a PIgges bilbarnstol om står på schemat. Skall bli skönt att få någon som är hennes egen just nu lånar vi bara en stol av toddler...


På tal om lösen ord så blir det i morron för ikväll orkar ja inte tänka ut något bra till lösen osv...
Men nu blir det iaf sängen skall renbädda o koka vatten om utifall strömmen skulle gå igen...


Massa PUSSAR till mina kära bloggläsare.....

Kommentarer
Postat av: Madelene

typist med strömavbrott!!
ha en bra helg. kan man ha en sötare dotter som du har? nä tror inte det.. alltid lika roligt å se bilderna på söta pigge :)

2008-02-23 @ 11:51:36
URL: http://theangelinheaven.blogg.se
Postat av: Herregud

Nä jag hade verkligen inte kastat bollar på barn som inte respekterar, jag försöker få dom att förstå pedagogiskt som den vuxen man är, inte konsitgt att barn inte respekterar andra barn när vuxna beter sig som så barnsligt! går det inte prata med barnen så tar man ett snack med föräldrarna. Förstår då inte de vuxna heller så är det inte ditt ansvar att uppfostra någon annans barn med det är ditt ansvar att skydda ditt utan att skada d andra barnet! som sagt fruktansvärt omoget av dig som vuxen! men efter läst din blogg så kan man inte precis förvänta sig något annat!!!

2008-02-23 @ 16:55:21
Postat av: woohooo Herregud

woohooo Herregud Jag håller med dig till fullo.
känner till denna människa sen innan och höll på att tappa hakan när jag på omvägar fick reda på att hon hade barn....
tydligen får alla som kan skaffa....

2008-02-23 @ 18:45:52
Postat av: Karin

Men snälla Herregud.. Inte fan skadar man ett barn när man slänger en bollhavs boll på dom.. inte som att vi kastade hårt..

Och till dig woohooo Herregud.. hur kan DU dömma någon annan? då är du ju inte bättre än vad du verkar tycka att L är..

2008-02-24 @ 00:08:26
Postat av: Anna Olsson

Oj oj oj, det är nog någon som är svartsjuk.. Till "woohoo Herregud": du vet ju inte hur hon är som mamma om du hört "på omvägar" att hon fått barn. Man förändras ju enormt mycket när man får barn, min syster var den mest oansvariga människa tills hon fick barn, och hon är en underbar mamma!!
Försök inte pilla ut flisan i en annans öga om du har en stock i ditt eget...
Och till "Herregud": du behöver inte bry dig om hur andra gör. Och det är fan bättre att reagera än att inte göra det alls, sen hur man gör det det är helt upp till en själv. Så stoppa undan pekpinnen och sköt dig själv!

2008-02-24 @ 16:45:16
Postat av: Anonym

ursäkta mig! nu blir ja förbannad på alla som kommenterar. ge mig deras ip adresser är du snäll.. kramis madde

2008-02-24 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0