Velande...

Ja det tycker jag det är nu.....
Imorse ringde telefonen men jag hann inte svara eftersom jag inte kunde hitta den.
Men lyssnade av svararen och där har dom ifrån avd 66 pratat in att vi skulle höra av oss fortast möjligt.
Så jag ringer upp för att få veta vad dom ville men får då i örat att dom inte kan svara försen 11.05
ringer upp igen men då är inte Lisbeth tillgänglig så hon skulle ringa upp när hon var färdig.
En stund senare ringer hon...
Och när jag pratade med dom sist så skulle vi ju avblåsa tiden den 11 alltså nu på måndag.
Men det skulle vi inte alls det göra..
Utan dom på OP har tid för oss eller tid för lilla Maja att sätta en nål..och det känns faktikst skönt att få denna undersökning gjord..
Så man vet lite hur det fungerar där inne nu.

Men iaf 7,30 skall vi infinna oss på avd 66 på måndag tidigt som bara den men det kan ikke hjälpas...
När hon sa tiden sa ja OJJ vad tidigt..Ja men ni är väl uppe då säger hon....Nej se du det är vi inte jag har en morrontrött unge....
VIlken lyx säger hon så o skrattar...
Men iaf 7,30 skall vi vara där och från 02,00 skall hon fasta.
10,45 Skall vi till klinfys för att få kontrastet och klockan 14.00 skall hon röntgas så det blir en hel dag på BUS..
Men vi får iaf denna röntgen gjord och det är skönt.
Sen får vi se vad den visar...
Jag hoppas på att det inte finns så mycket funktion i den andra övre njuren så dom kan ta bort den.
Så hon kan leva med sina vanliga njurar ist...

Nej nu blir det lite vila innan maten.,...har sån jädrans huvudvärk så det finns inte..

Kommentarer
Postat av: Miia

åh stackars Piggelin,men jag hoppas det löser sig =)
Lycka till det kommer gå super bra,du har ju iallafall en sjukhusvan flicka så hon kommer fixa det galant!

2008-02-07 @ 14:32:33
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Johanna

Saknar er tok mycket !!!!!!!!

2008-02-07 @ 16:30:13
Postat av: tinkerbellan

ja det får du.. maila mej på [email protected] så ska du få den

2008-02-08 @ 11:01:44
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: Anonym

hoppas allt går bra !

2008-02-08 @ 14:03:46
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Emma

åå ja men det ser jag ju nu hihi vad snällt av dig =)
å ska jag länka till dig så fort jag fattar hur man gör, men inom det snaraste hihi!
kramis

2008-02-11 @ 19:02:51
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0