Hostan

Fortsätter ochnu har det även blitt nysningar men hon blir alltid förkyld efter att ha släppt loss på andy´s vilket vi var förra veckan..

Och som tack för jag tog dit henne har även jag blitt förkyld...men men...

Idag när vi skulle städa hade jag Linda som hjälp o ja hade ställt vatten spannen utanför toa dörren...
och var tror ni inte denna rara påg drar dig mot... JO mot vatten spannen
oich ut med allt vatten på golvet....
Golvet skulle visserligen våttorkas men inte försen det blitt dammsugas...men men nu blev det ganska rent ändå...
*tack freddy*


Maja hon skall börja en orkester säger hon...har lärt henne att slå två grytlock mot varann o det LÅTER ILLA kan jag säga... hahha men gud som hon skrattar... Härliga unge!!


Nej nu blir det bolibumpa....gröt....pyjamas.....tandrengöring.......mys....säng.

Sen får jag sätta mig ner och fixa med allt det tråkiga som måste göras nu.....*SUCKAR*

PUsshAj

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kan göra sådana med tippar, kan måla också.. men behöver testa mig fram efter ett bättre resultat. Är inte direkt något jag gör annars :) bara på mig själv lite då och då, så jag tar ingenting.

2008-07-03 @ 09:48:10
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du ha tippar brukar det fungera ändå, oavsett hur korta dem är (eller ja, inte millimeterkorta). :)

2008-07-04 @ 09:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0