HOstan

SOm pigge har envisas med att vara kvar..men dock ej lika mycket som det var härom natten då var det fruktansvärt..men efter att gått på Bisolvon nu i snart 1 mån så ringde jag till VC som naturligtvis hade semester stängt så jag fick ringa till VC på Näsby. Skall ringa dit i morron igen eftersom jag missa det i morse *klantigt jag vet*
men nu får detta kollas upp för hon kan inte ha denna hosta längre.

Idag tillbringades dagen på ANDYS lekland. Har varit där massor med gånger innan men denna gången var nog den roligaste....jisses vad barnet i en kan komma fram hahahaha
Tack Anders Kalle o Amelia för en toppen dag..
Idagar som dessa när jag inte mår rikigt bra så finns det vänner som får en att bra och att glömma för en stund och bra le o skratta för att man skall göra det..utan det är ett riktgt hjärtligt skratt....
och det var just sånna som jag var med idag...det saknades bara den bästa KARIN.
MEn TACK ännu en gång....
JAg ser framemot nästa gång *skrattar*
Man fick ju sig ett och annat blå märke på benen..men det e det värt för jag gick där i från med ett leende på läpparna:)


Glömde ju kameran hemma så det blidde inga bilder alls idag.. tråkigt nog.
Sen kom vi hem jag hade fått kladdfärg eller vad det heter till pigge som jag tänkte hon kunde testa...
klädde av henne satte henne i badkaret med den röda färgen gick och bytade om till shorts helt plötsligt hör jag hennes små tassande steg i hallen då har hon tagit sig SJÄLV ur badkaret!!!!!!
Hela badkaret var helt rött hela hon var röd och vägen hon gått....såg ut som ett massmord där i. Sen fick hon duscha...
Så nu e det full koll på henne alla hennes vakna timmar för nu händer det saker må ni tro...


Nej nu skall jag rasta hunden sen skall jag duscha sen krypa i säng för efter 4 timmar på leklandet blir man ganska så trött...och i morron väntar nya äventyr.


MAssa kramar min älskade bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0