uppdat...

Har varit en jobbig helg därför jag inte uppdat..har bara inte haft lust eller ork till det..

Men iaf var på vc med maja o dom misstänker astma så vi skall på utredning på CSK. Fick utskrivit Bricanyl har tagit det hela helgen men inte hjälpt ett skit...i natt har hon hostat o hostat som bara den så jag har fått ha henne sittandes upp hos mig i sängen o förkyld som jag e fick jag hålla mig för att nysa o hosta vilket var svårt...o det gick ju naturligtvis inte så bra heller så maja vakande ett par gånger o var jätte ledsen har massa slem i halsen som hon inte får upp.
Och eftersom DR sa att host medicin inte hjälper och har de inte gjort de tpå en mån så gör det inte det nu heller.

Så halv 5 i morse sov hon så hårt att jag la över henne i hennes rese säng hon har i mitt sov rum så jag kunde ha koll på henne..sen kunde jag inte somna försen halv 8 massa tankar som for i huvudet på mig tårar som forsade och jag kände mig allmänt tom....

Vaknade halv 12 av att maja hostade så hon kräktes mindre skoj me upp med henne så hon fick upp det mesta skitet...
sen tvätta av henne.
Efter en stund repade hon sig och då var det dags för gröt o en macka. Sen fick vi gå bort och börja jobba...jag är mäkta förvånad över lilla maja att hon stod ut att bara sitta i vagnen så länge som hon gjorde medans jag höll på..
Men man fick försöka roa henne så gott det gick....

Sen till det tråkiga....usch klarar inte ens av att skriva det....
Men lördag kommer bli en av dom jobbigaste dagarna jag varit med om någonsin....
Fy faen säger jag bara.....

Nej nu slutar jag för denna gången klarar inte av att skriva mera....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0