Var skall jag börja någonstans...

Har egenligen en hel del att berätta och bara få ur mig just nu...
Men känner att läsarna här inne inte egentligen har med mitt innersta att göra.
Mycket kan dom gotta sig i men inte detta.....inte inu iaf.
Kommer en dag att berätta detta...men som det känns just nu så orkar jag inte...
Karin e den enda som får ta allt just nu....vilken tur hon e så bredaxlad ;)
För just nu e det faen inte lätt...

NEj nu till något annat...jag har ju lovat lite bilder men inte fått tummen loss till att lägga in dom på datan....men nu ligger dom där och e snart redo för att visas upp..

BIlderna är från INNAN pigge opererades..till midsommarafton.


I matsalen på 65:an
     
  

  

 
    




    
Jag och Min Allra Allraste Bästa vän Karin...*puss gumman*


Ego jag vet....men jag tyckte jag blev skit snygg...:)
  

Sista bilden får bli en jag tog på maja nu i kväll....
Skal länka upp en till sen en film....

Pussokram så länge....

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag älskar dig gumman.. Det vet du.. För din skull så hade mina axlar kunnat bli 634151652442478 meter breda =)

2008-06-24 @ 08:15:55
Postat av: Miian

Vilka fina bilder,och klart bilden på dej blev skitsnygg!

hoppas det som ordna sig ordnar sig.kramis

2008-06-24 @ 13:18:22
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0