Äntligen..

Kan jag inta sängen..är så trött efterdagens städ dag...
Slängde en massa skit som bara låg som aldrig kom till nytta..kändes skönt att bli av med det..
Mindre glad blev då M..men men..jag vill ha det rent och inte något sunkhål...

Idag blev steg mindre än vad jag räknat med..8422 st...
men den nollade sig när jag var på 5000 något sen mindes jag inte redgt så ja fick räkna om från 5000 steg...
Men för att ha städat till detta och tagit ut hund tycker jag det är rätt oki ändå...
I morron skall jag banne mig ha mer än 12000 steg iaf..

  image477
Väntar på Maten (ungstekt falukorv)


Någon som vet hur man får in videos i sin blogg??
är nog ganska trög har ju nyss lärt mig hur man får in dom på youtube :)

***
Dagens steg 8422 st...



Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

du blir medlem på youtube och lägger in den där.. och sen tar du länken där inne och klistrar in den i html. casper o thilda vbill träffa pigga snart.. men mamma kan ju inte smita under mattan att hon vill träffa lintan hihi

2008-03-13 @ 22:54:19
URL: http://mommy.webblogg.se
Postat av: madelene

http://designadinblogg.blogg.se

den hemsidan som du får av mig.. gå in där så kan du hitta en massa olika saker som man kan göra på sin blogg.. bland annat info om hur man lägger in videos på bloggen..

ha dte bra

kram madde

2008-03-14 @ 09:15:11
Postat av: * saandraa *

hihi hon är så söt :) (tack för lösenordet)

2008-03-17 @ 15:42:50
URL: http://zandiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0