Besluts ångest...

Ohh..idag när jag var inne på RUSTA...gick jag förbi hårfärgerna.....
suck vad jag saknar mitt blonda hår....
Vill nog vara blond igen tror jag....
Men tycker om mitt mörka hår också...
Men jag har ju ändå varit blond så länge....

 
Vad tycker ni???


Jaja ar iaf inhandlat lite mat idag...
får ta mig till staden i morron o inhandla resten..blev lite srtessit idag....
Min prinsessa sov till halv 12 idag så vimissade öppna förskolan..
jag passade ju osså på att sova länge...*skönt*
Sen kom det en kompis hit *trevligt*
Sen åkte vi in till stan..Maja var trött men eftersom hon sovit så länge höll jag henne
uppe till 8 ikväll
ELAK jag var va..??
Men vi fixade det...fick ju leka 30 gånger mera än vad vi brukar göra..men det var skoj...

Nej nu skall jag ta itu med köket ser ut som ett dagis varit på besök... :)

Pussilismask

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag röstar på brunt gumman ! Men kunde typ slängt i slingor eller ngt;O) Du ja tänkte angående de 200:- har du dem ? pussilkyss.. förresten när ska vi leka?

2008-03-26 @ 22:21:06
URL: http://mommy.webblogg.se
Postat av: miian

Jag tycker du passar bäst i det mörka faktiskt,trots att jag bara sett dig live i blont..
Ja kärleken till sitt barn är större än något annat-sån otrolig känsla!
Pussa lite xtra på Piggelinen idag från oss!

2008-03-27 @ 17:23:47
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: madelene

Tror att du passa mest i brunt men jag tycker det är fint i blont med.

2008-03-27 @ 21:02:41
Postat av: 'zandiiie'

jag saknar också mitt blonda,men eftersom mitt hår inte mår så bra av dessa blekningar så får jag vara brunett =) trevlig helg på er

2008-03-29 @ 06:29:15
URL: http://zandiiie.blogg.se
Postat av: kuuuuuuusin

mörka håret gillar ja

2008-04-06 @ 18:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0