Besöket hos min faster.

Nu skall ni få höra..
I lördags var jag martin o lilla pigg hos min faster och hennes man Per i Tolånga och åt middag och eftersom MArtin är elektriker så fixade han en lampa till dom som hade gått i sönder.

Vi åt o hade mycket trevligt....
Efter att vi ätit satte vi oss i tv rummet där korten åkte fram...

Suckar....
Fick veta att innan min pappa träffade maria så var han gift (och det visste jag)..
har många gånger frågat om dom fick barn men enligt maria så fick dom aldrig det...
MEN det fick dom, dom fick en liten flicka som dom döpte till Angelika. Men hon dog bara
några dagar gamal..
Och det får jag vet NU??!!!!
Att jag skulle haft en stora syster!!
Men iaf 2 år efter hennes död skildes dom och pappa träffade Maria och jag o 3 till kom till.
När jag var cirka 10 år blev min pappa sjuk i cancer...
han lå då mycket i lund på sjukhuset och var även en del i ystad på naturmedicinering.
Men det var INTE Maria som åkte dit med han utan min faster hans syster.
Nör han var färdig behandlad så att säga och bara låg o väntade..så
sa sjukhuset att dom tyckte han skulle vara hemma...
och hemtjänsten skulle hjälpt oss med ALLT!!!

Men den jävla fitta (ursäkta) till MAria sa NEJ!!!
Han fick inte ens sova över hemma!!!
Bara komma hem några timmar åt gången 1-2 gånger i veckan!!!!!
Så han hamnade på ett sjukhem i sjöbo.. o när han kom dit
så skulle MAria på att plocka pengar ifrån han...
Fattar ni hon skulle TA, STJÄLA pengar från en döende människa en som
hon var gift med hade 4 barn o sa sig älskade!!
Men det satte min faster stopp för!!
Och det är jag glad över!

Men jisses vad allt tog hårt ¨på mig...
hur faen kan man göra så mot sina barns pappa???
Är man normalt funtad då???

Fick även berättat för mig en midsommar vi firade i vollsjö hos min faster.,.då MAria¨blev så full så full och
hotade med att slå oss alla (barn) sönder o samman om viinte följde med hem och hon förde ett sånt
liv så det fanns inte...
så dom fick upp oss barn i lgh
sen fick Polisen hämta maria..
Men varför agerade i socialen redan då???
Min pappas sista önskan var att min faster skulle se till att vi barn hade det bra..


Jag kan inte vid mitt liv förstå hur någon ens vill kalla maria för mamma..  

          
för mig är hon maria inget annat..det låter säkert dumt i era öron
men jag hatar denna männsika över allt annat...och jag skullle önska en EN enda männsika all otur och hemskheter i världen skulle jag göra det till henne!!
Så mycket ont hon har gjort mig...då kan man bara inte ens tycka bra om en männiksa
inget man kan förlåta o glömma o gå vidare...
hade jag inte varit så stark i mig själv så hade hon förstört mig totalt...
Men jag sprakde bakut och gjorde som jag ville..jag stod inte ut med att ta hur mycket skit som helst.


Och idag  står jag och är en mycket lycklig flicka men en underbar lite trasig dotter en underbar man och underbar djur..
Och jag vet att avundsjukan gnager som eld i ryggen på henne för jag lever det liv hon ville ha
kan inte mer än att skratta HAHAHAA




Idag blev det inte så mycket MAJA blogg...utan mer om mig... o det känns bra att fått skriva det här fakttiskt..
Men annars rullar livet på som vanligt...
MAja tar sig fram fortare än en vessla....
reser sig hela tiden överallt..går ut med saker går med sin bil och när hon håller oss i fingrarna..
Hon pratar o skäller för fullt med...
sover knappt midda längre då kan man ju missa något...
äter som en häst ungefär...

ikväll lägger jag nog in lite bilder från helgen..

Kramis

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är min starka vän... men även du får lov att känna dig nere ibland =) love u.. upp med lite bilder från i torsdags nu =)

2008-03-02 @ 22:20:38
Postat av: miian

hehe fullt ös på Maja =)
Förstår att du inte vill kalla henne MAMMA,så gör ingen mamma!
Men trots din barndom kan du iaf vara ett gott exempel på hur man INTE ska göra,så Maja har bästa mamsen hon kunnat få!!!
ja den dressen är supersöt,annorlunda och fräck =)

2008-03-03 @ 12:02:12
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0