Doktorn idag...

Japps det var vi...fast INTE med Pigge idag.. Nej idag  var det hennes bästis Amelia som var hos dr...
Karin sa hon reagerade mot allt som dr gjorde....
jag trodde henne men trodde inte det skulle vara SÅ HÄR!!!!!
Jisses majgood vad hon vrålade o skrek....
OCh ändå lyssnade han BARA på lungorna...det räckte med att han tog et i sin hand så vrålade hon som bara
den jisses säger jag vad hon skrek....ångrar jag inte filmade det...
JAG är glad att Pigge vant sig vid det iaf...
ÄNTLIGEN kom dom iaf till en läkaren som dom velat sen November månad när A:s hosta började...
och fick utskrivit Bricanyl och en remis e skickad till Barnavd..på slakteriet..
och då får vi verkligen hoppas att dom gör det dom skall...
har lovat att följa med då också..har ju lite mera sjukhus vana med barn än vad karin har...så jag känner mig som ett gott stöd..

Var även inom och köpte mig en steg räknare idag..
Och juust nu visar den 12195 steg...och det känns bra då jag fick rätt på den vid 12 tiden idag..
och nu är klockan snart 22.
Så det käns bra faktiskt..

Annars har dagen varit lung....Pigges förkylning fortsätter och nu ikväll kom febern igen....får VERKLIGEN hoppas att det bara är förkylningen som gör hon får feber..
on har ätit dåligt idag men ändå druckit hyfsat bra men dock ej dom mängder hon brukar klunka i sig...
skall kolla i morron o även ha koll på blöjorna... skall iaf ta ett urin prov IFALL vi får åka in så man har det gjort..
Skal även ringa LUnd i morron o kolla hur det blir med mina urinstickor och rör.....
för nu vill jag verkligen ha dom....
att jag inte fick dom när Pigge föddes redan....

Men men i morron är det uppsikt på Pigge som gäller skall även rensa lite i köket i skåpen märkte det i morse att nu skall det rensas där...
Om det e fint väder blir det en runda i skogen...kan ju säga att det är MYCKET roligare att gå nu.... Nu när man "tävlar"
skall få Karin till att skaffa sig en stegräknare hon också..eftersom hon är den jag umgås mest med så kan man tävla lite mera..
sen har man ju ofta "gå"sällskap..

NU bjuder jag på lite bilder idag också....

     

     image473
Kolla in damen..(fingert)
image474
Denna blev bara så söt...Älskade Pigge...


***
Steg idag blev : 12195
7,317 km
286,7 kcal
***

Finns det någon som vet vad man förbränner per kcal?? fattar ni hur jag menar??

Kommentarer
Postat av: Karin

TACK för att ni var med idag.. kände mig mycket lugnare än om ni inte varit där.. Vi älskar er...

2008-03-12 @ 22:39:33
Postat av: Anna Olsson

Gå in på iform.se eller någon hälsosida så står det säkert där. Nu fick även jag lite motivation till att skaffa stegräknare och tävla med mig själv. Tack! :)

2008-03-12 @ 23:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0