Helgen..

har vi tillbringat en hel del utomhus...grillat o gått o haft det mysigt..
Även lite bråk men det skall väl finnas i ett förhållande det också...
det redde ju upp sig iaf..

Nu delar jag med mig lite av skönheten själv..


   
image427
Redo för fika hos farfar som fyllde gammal..hihi

    

image432
Har jag blå ögon eller??
image433
    
image439
Hon är så fruktansvärt fin min prinsessa..ord kan inte förklara hur mycker jag älskar denna lilla
människa....





Veckan som kommer är en del att göra...imorron skall vi bara vara på hemmaplan
om vädret tillåter så blir det en skogspromenad..
Skall ringa till BUS på em för en mer exakt tid...
Och på tisdag skall vi vara på BUS hela dan..
för en undersökning som heter "lohexolclearance"
som skall ge oss svar på hur stor funktionen är i Pigges riktiga njurar.
Hon kommer att sövas för att få nål då hon är svårstucken..sen kommer det
tas ett blodprov, efter det skall det sprutas in ett medel. Sen tas nålen bort.
Efter 3 timmar tas ett stick i fingret och efter ytterligare 1 timme tas ett stick till..
Sen skall det vara klart.
Annars i veckan händer inte så mycket..skall fixa med lite papper osv..

Men nu skall jag nog inta rygg läge en stund...


HUr har eran helg varit?

Kommentarer
Postat av: madde

så söt hon är :)

2008-03-09 @ 22:39:40
Postat av: Ida

Va söt hon e lilla Maja=) Våran helg har vatt toppen med massa utevistelse!! Kram!

2008-03-10 @ 04:52:59
URL: http://nornab.blogg.se
Postat av: miian

Sååå söt lilla underverket ;)
och fina kläder som alltid!
Hoppas ni får en bra dag hemma i lugnet idag!
kram

2008-03-10 @ 08:31:35
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: madelene

maja är ju jättesöt, bilderna är så fina på henne :)

2008-03-10 @ 09:36:48
Postat av: * saandraa *

vilken liten modell du har Linda :) så fin är snuffan!

2008-03-17 @ 15:46:23
URL: http://zandiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0