Jisses



Jag säger nästan aldrig hur det är, och jag har aldrig berättat hur mycket du betyder. Men igårkväll när du grät ut i mina armar var det som om någon försökte slita ut mitt hjärta. Jag förstår inte hur någon kunnat såra dig!?

Du är en ängel, så vacker och så underbar. Du har ett hjärta av guld, och dina ögon får mig alltid att tappa andan. Du är perfekt, men jag har aldrig sagt det till dig... jag får en klump i halsen varje gång jag försöker berätta...



Kan man bli på bättre humör när man får denna i ett sms..?
Har varit mycket tankar idag...Många frågor....som jag aldrig lär få svar på
för läkarna vet inte...
Som ni förstår är det Maja jag tänker på....
Har gråtit massa idag jag vill ju inte hon skall vara
trasig...HON har inte gjort något ont....
Hon är ju bara ett litet barn.....
MIN prinsessa....


image480

Kommentarer
Postat av: linda

Hej!
Va kul att du låst upp din blogg så att man kan få följa dej och maja :)
Ursäkta att det dröjt med svaret men jag har ingen data för tillfället, den måste formateras om och förhoppningsvis så fixas det i helgen :)

Hoppas du får en trevlig helg!
Och hoppas att det ordnar sig till det bästa ,med Maja...
Kram

2008-03-28 @ 11:47:48
URL: http://jacob070527.blogg.se
Postat av: miian

åhh skickar dej en liten kram.
skönt att du mår lite bättre idag!
Är det nåt "nytt" som hänt med Maja eller?
Ha en my´sig helg!
kram

2008-03-28 @ 14:58:42
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Roger Johansson

Hejsan!

Va skoj att du har en så här fin sida :) Allt är bara bra här!? Har det hänt nåt med din lilla Maja? Usch va trist isåfall.. Ha det bra. Kram från oss.

2008-03-29 @ 22:23:03
URL: http://www.nogg.se/majasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0