Julafton

Klockan var halv 4 imorse när jag trodde jag skulle kvävas...andas alltid genom näsan..vaknade av att jag var super torr i munne drack stängde munnen o skulle andas...
Men INTE att det gick...där låg jag halvsovande med en mun torr som sharaöken o en näsan fullproppad med snor..
fick gå upp la mig på soffan försökte snyta mig men det gick inte hostade så tårarna rann.. o ni som känner mig vet jag hatar nässpray...hatar det när man sprayar upp i näsan sen rinner det ner i halsen
*klöcks*
Men jag var tvungen,,,,hitta något mint grej..som gjorde susen...löste upp allt så jagverkligen kunde få ut allt..
o sen kunde jag andas lite halft...la mig på soffan o tjoffs var det fullt igen så jag poffade 2 gånger igen...
Sen fick jag sätta mig upp o kollade på en film på nån + kanal..
när klockan var 7 var jag så trött att jag knappt kommer ihåg jag gått till sängen men la mig iaf..o somnade o sov till 10...hur gott som helst.. o nu är det fortfaranade tomt i näsan..

Men iaf när jag klev upp så tidigt så tittade jag ut snön föll o det var redigt kallt ute ingen var uppe o det vr så lungt o fridfullt ute...
KÄndes i kroppen som om det var JULAFTON men det är ju faen PÅSKAFTON!!!
Inte klok..här ute på landet är det grymt mycket snö...



Annars går allt som det skal förutom att Maja är sjuk IGEn....fast nu i öroninflammation....
slår vad om att hon blir ett öronbarn..som om vi inte har nog med allt kring henne redan..
MEn bara att bita i det sura äpplet..vad gör man inteför sitt barn..

O förkyld e hon men det är väl alla nuförtiden..


Har varit o hjäälpt Karin o städa eftersom hennes karl inte e världens bästa på det  tog 5timmar sen var vi klara..
o då var det verkligen RENT!



Ni hade gärna fått ta del utav mina steg men jag har lyckats tvätta min steg räknare i tvättmaskinen så det blir inte så många av de just nu..men får inhandla mig en ny på tis eller ons när vi skall till stan ändå..


Nej nu väntar et ljuvligt bad.


Pusslismask

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Ja det är rätt mykcet pengar för en skötväska tyvär=( Hoppas att ni har en fin påskhelg och att din lilla flicka blir frisk snart!

2008-03-23 @ 19:09:26
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre nu!!!
kram

2008-03-24 @ 20:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0