Nu skall vi se..

Om det vill fungera idag.....har försökt lägga upp bilder nu ett tag men har inte funkat..

       

image393


    
image398

    
image404
Vet ej varför denna bilden blev blå..men ser rätt fräsig ut ändå hihi
image405
Älskar dom få bilder jag få bilder jag har på Pigg o hennes pappa....



    


När vi var på sjukhuset i Måndag fick vi se detta....
                
             

image419
Ser ni vad dom håller i händerna?? NI kan tänka er min take när jag sitter i byggnaden mitt emot där dom stod..
5-6 poliser med kåpistar (eller vad det heter) 3 från krim vård o en fånge..


han i grönt är fången.

  image423
och detta fina vädert fick vi osså möta...och hela vägen hem...men i träne var det grönt hihi




NU har ni något att titta på... gick hur lätt som helst i dag att lägga upp bilder,,
nu skall jag se till att få lite vätska i min prinsessa då hon e lös i magen..
trodde det var mag inflensa eller något men man kunde tydligen bli ganska lös
i magen av denna medicin som hon har nu,....

Puss alla..

Kommentarer
Postat av: madelene

åå vad gullig söt Pigge är :)

2008-03-06 @ 16:39:43
Postat av: miian

oj jisses vilket drama ;)
men då fick ni nåt att glo på iallafall,gick allt bra för Maja??
kram

2008-03-06 @ 17:06:34
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Malin

Jätte fina bilder

2008-03-06 @ 22:23:22
Postat av: madde

skit kul o se att mathildas gamla kläder komer t nytta :)

2008-03-06 @ 22:58:51
Postat av: Anna Olsson

Så söt Maja är! :)

2008-03-11 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0