Promenad..

i 2 timmar i skogen blidde det idag...
har inte köpt mig en stegräknare inu och tyade inte räkna stegen då jag traggade med linda samtidigt som vi gick.
Men skall ju helt klart vara med i denna tävling eller puchning eller vad man skall kalla det för..:)

Efter vår extra lång promenad så satte vi oss på vår framsida helt döda...
sen tog vi oss hem till henne (bor 5 min ifrån oss ungefär) där vi klunkade i oss kaffe i trädgården..men sen kom det lite mörka moln och vinden blev kall så vi begav oss innåt där vi fikade på skorpor o pålägg... ett par timmar senare begav vi oss hemmåt, för medicin dags...

Nu ligger pigge o nassar i sängen..OTURLIGT nog har hon huxflux blitt förkyld....bara så där...
hostar o rosslar och nyser o näsan rinner...och jag vill ju hålla henne borta ifrån allt med baciller heter för i morron skall vi ju till BUS o hon skall sövas.... :( dom är ju inte så glada att söva när man är förkyld...
men dom har sövt henne en gång innan när hon var förkyld o det löste sig med lite näsdroppar...
så jag får hoppas det löser sig denna gången med...

Så i morron åker vi halv 7 och e hemma nån gång på eftermiddan...så i morron blir det upp innan tuppen fått på sig skorna....
jisses amelia säger jag bara vad trött jag kommer vara...


Annars idag så har pigge rst sig en gång utan stöd mitt på golvet..o när hon kom på att hon stod utan stöd satte hon sig ner....
hon e så duktig min lilla sessa,,,,
tycker det är på tiden att hon går snart längtar som bara den...
Som farmor säger sp kommer hon bli snabb som en vessla..
hon e redan snabb som en när hon kryper....haha
HOn älskar nippies vatten/mat skålar o när hon sätter fart mot dom o vi efter då blir det lakris märke i parketten..
jisses vad det går undan....hahahaaaa
eller om man skall kolla en snabbis vid datan o hon sitter i tvrummeto hon hör man öppnar vår sovurmsdörr då jävlar blir det med fart på henne...0-100 på 3 sekunder..*skratt*


bjuder på några bilder idag..
image440
image441
image442
Min lilla sessa i vårt sov rum i sin lekkorg... HOn har ALDRIG rest sig mot den innan...
men idag så kom det...
skall ha kameran i högsta hugg nu dessa dagar så jag kan ta kort på när hon reser sig mitt på golvet..






Nu till en mindre rolig sak.....
Är så besviken på vissa människor så det finns inte!!!
Fy faen för att vara så falska.....
hade jag haft hjärta till det hade jag behandlat er lika dant som
ni gör mot min bästa vän!!
Så gör man bara inte!!

Och Karin du skall se att det löser sig i morron....
eller vänta tills onsdag så skall jag plocka fram mitt "csk" humör...

Skriver i morron om jag orkar..

Kommentarer
Postat av: Karin

Om du bara visste hur jävla glad jag e för att jag har dig.... älskar dig min vän.. Ska tänka på er imorgon.. å om lillan inte blir värre så väntar vi tills på onsdag.. KRAM!

2008-03-10 @ 22:03:49
Postat av: linda

karin du kommer alltdå få bli min nål i gödselstacken hihi

2008-03-10 @ 22:07:04
URL: http://www.majazippert.blogg.se
Postat av: Madelene

Å vad Maja är gullig å söt :) förstår att du väntar tills hon börjar gå!

2008-03-10 @ 22:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0