städ dag

Japps eftersom det regnar och är allmänt dåligt väder bestämde jag att vi skulle ha en rejäl städ dag ida...brukar städa på torsdagar men då bara damma dammsuga o torka golv o tvätta säng kläder..
Men idag så kände jag att nej man skulle kanske rensa lite i skåpen.. o ja i bara köpek har ja nu fått ihopa 3 stora påsar med skit....
och vi har bara bott här i 8 månader.. men nu är det rent o snyggt iaf..
skall ta hallen osså idag tänkte jag....sen får det blir vanligt städ för resten av min städ dag..
Tog på mig steg räknaren vid halv 9 i morse när jag gick upp och nu visar den...  1894 steg..
men dan ä'r inte slut inu.
Skall ju bli minst 2 hund promenader till....
´Men jag hoppas på en 10.000 steg idag iaf..
trots det mesta kommer vara inomhus så är det ju ändå steg..

Nej nu skall jag se vad min prinsessa gör iköket....
Jag slänger ner 2 saker i påsen o hon drar upp 4...så det blir dubbelt jobb....sista skåpet drog jag ut allt på golvet
och sorterade det där.men det var minsann inte lika skoj som om det ligger i påsen..

*see you tonight lady´s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0