Vänförstörare..

Ja tänk att man skulle bli en sån också..helt utan att veta det själv..
Men tur det finns folk som kan berätta för mig att jag är det så jag vet..


Nåja idag har vi städat tvättar vikit och lagt in tvätten o nu skall vi klä på oss o gå ut en sväng..
förhoppningsvis sover maja sin midda i vagnen..så jag kan vädra lite mera här hemma.
Har ju govltorkning kvar...
Tror det är något knas med Maja hon har vaknat felra gånger i natt o skrikit och varit ledsen så man har varit mesta dels av natten på hennes rum...så man är lite trött i tittorna idag...
och i da har det varit gnällit allmänt...
Men så länge hon dricker så är jag inte orolig....
får hålla kolla på kisse blöjorna också..

Nej nu skall vi bege oss utåt..


*Förlåt L&R *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0