Värdelös

Plufsiga armar..tjock mage..vet inte hur många dubbelhakor...
finnar hit o dit..dålig andedräkt.
oborstade gulburna tänder
Nerbitna smutsiga naglar... orakade ben..hår under armarna
Rufsigt och otvättat stripigt hår.
Hängpattar och stor röv..
Gör alltid fel
säger allting fel...
aldrig är något bra....

Är det bara jag som Mamma som känner ig så här??

Idag är det en riktig PISS dag..



Tur Pigge e ovetandes om hur man känner o hon har humöret på topp
trots hon inte är sårskildt kry idag...

Kommentarer
Postat av: Therese o Liam

Hej
Nej du det är inte bara du som känner så...
Vissa dagar är hemska,vaknar och ser typ 10 nya finnar och den förbannade vågen ska man ju inte titta på.Idag va jag hos dietisten på csk och när hon ropade upp majas namn tänkte jag,,var har jag hört det namnet.Hela vägen hem funderade jag o nu kom jag på det.Jag har läst det på Felicias o Karros blogg om det nu inte finns fler m det namnet förstås.Så nu tittar jag in en sväng här hos dig.
Hoppas morgondagen känns bättre men jag håller m dig att vissa dagar är piss.
Ha d bra
Therese

2008-03-19 @ 15:40:54
Postat av: Karin

Du är allt annat än värdelös.. Puss på dig min vän

2008-03-21 @ 14:03:47
Postat av: Anna Olsson

Jag tror inte att du är ensam.. Nog väldigt vanligt att man har såna dagar som mamma! :S

2008-03-21 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0