Vilket väder..

Snö o snö snö snö snö snö...
en massa snö har det kommit idag...
Har under ett par försökt gått ut.. och ja vi lyckades komma ut en vända..skönt med frisk luft..

Att lägga upp bilder som jag lovade blidde det inget med idag då min blogg strejkar på den biten..
Har bakat bullar idag till Martins kalas på fredag...skulle göra vanlij smör..skar upp smö och hällde på vanlij pulvret...trodde jag!!!
BAKPULVER var det jag hällde på så det var ju bara tt kasta och börja om från början så det gick faen 1kg smör idag...
men men tur så e det inte så dyrt...

Annars har dagen varit ganska så lung...
SAknar min Skrutte en massa.....*can´t get you out of my head*

***
DAgens steg har blivit 4788 steg...tog inte på den försen vid 12 tiden.. men ganska nöjd ändå..


Nu skall jag nanna

nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0