3 dagar

sen är det dags för BUS igen....
och den 6 maj skall lilla prinsessan lagas igen....
Skall bliså skönt när det e gjort så det finnns inte...

Men gud vad jag e orolig o rädd....
Jag vet et förhoppninigsvis kommer gå bra...
men som mamma e man rädd för minsta lilla grej som
skall hända ens barn..
hon e mitt allt...o jag vill ju bara hon skall bli bra igen...
och det skall hon förhoppningsvis bli efter denna op....
men man vet aldrig....


Är så rädd att något skall gå fel så det finns inte....mina tankar går på högvarv just nu och jag fixar o jag donar o städar o har mig just bara för att få annat att tänka på....
Just nu e det jobbigt och jobbigare kommer det bli ju närmare vi kommer dagen D..

ALLT kan ju faktikst hända......

vet inte vad jag skall skriva tycker allt bara e i en enda röra just nu men kände bara för att skriva av mig lite...
känns alltid lite lite bättre efteråt..

Nej nu skall jag gå och titta på min prinsessa som nassar midda ue i det fina vädret..


image532

image533

Lilla prinsessan..DU är det abslout FINASTE jag har!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska hålla tummarna så hårt jag kan för att allt ska gå bra!!! Kram!

2008-05-03 @ 07:46:23
URL: http://nornab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0