jisses

vad jag e nervös nu....städat o donat o fixat hela dagen lång o skulle kunna hålla på hela natten...
men måste tvinga mig sjsälv till några timmars sömn....
för natten mellan mån-tis kommer inte att vara många timmar alls...knappt nårra alls...
då hon skall op på tis vet ej någon tid inu men hoppas det blir direkt på morronen...

Har nu packat väskan NÄSTAN helt klar....
vet ej vad jag mera skall skriva då min hjärna går på högvarv just nu...

Men ett STORT tack till Karin o Kalle iaf som tar hand om min älskade Nippies under denna tid vi ligger inne....
vilka underbara vänner....
tänk om alla kunde ha sånna vad glada alla hade varit då :)

Nej nu skall jag fortsätta här...

(att blogga genom mobilen funkade visst inte...vår data e inte så frisk så den dör nog snart igen....)

men jag skall be karin att uppdat min blogg...


Massa kramar till er där ute...

Kommentarer
Postat av: Julia

Tänker på er! Det kommer gå bra! Kramar

2008-05-05 @ 11:51:54
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se
Postat av: Helen

Tänker på er.

Puss Puss

2008-05-05 @ 18:28:02
Postat av: miian

lycka till imorgon.kommer gå kalasfint!!!
6:e Maj e en bra dag =)

2008-05-05 @ 20:13:41
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Malin

Lycka till!! Och du hade vi inte haft Zorro skulle vi haft snäckan hoppas du vet de!! Kjamen

2008-05-06 @ 00:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0