Uppdatering

Får väl uppdatera lite här....
Allt går som det skall med lilla pigge..hon äter som en häst och dricker som en kamel.... :)
alltså allt går som det skall... pencillinen skall hon ta sin sista dos av nu i kväll sen går hon över till sin profylax medicin...
HAr en massa koirt jag skulle vilja lägga in från BUS tiden och andra också så klart, men eftersom vår data har lite problem att fungera så går det inte som jag vill.....
men skall förhoppningsvis snart lämna in den så man kan få någon användning för den så den inte bara står o dammar..

Igår gjorde vi stan...och idag har vi gjort ekohallen men hitta inte mycket.. en fågel skrämma var väl en av de få sakerna jag hittade..

NU skall jag snabb läsa lite bloggar sen trycka i mig en kaka...

Kram till alla mina kära bloggläsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0