Lilla Maja

Tänk vad tiden går...
Kan knappt förstå vart den tagit vägen...allt har liksom vara flugit i väg trots din tråkiga start i livet har ändå allt gått så bra
nu är du på väg att växa till en alldeles perfekt liten tjej. Du är redan poppis på dagis o här på området du charmar alla gubbar o kärringar här man ser på dom hur dom bara inte kan låta bli att le när du kommer springandes till dom o dom bjuder dig på glass frukt o allt annat gott.
Och du sitter där på bänken och dinglar med benen och bara njuter av sommarens heta vindar som smekar din hud.

Har svårt att förstå att just nu är min bara MIN. tänk att jag har fått en så underbar liten flicka som du...tänk så mycket vi redan klarat ut du och jag...och vilket band vi har skapat...
fast just nu är det bara PIM som gäller...men det glädjer mig att se att ni kommer så bra överens...
OCh att han faktikst är din plaspappa eller vad man säger......
och han är sååå underbar en redig drömpappa.

Varje gång jag inte e med dig så saknar jag så mycket så det är helt sjukt.
jag älskar dig min lilla prinsessa:) <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0