Behöver inte prinsessor sömn??

Tror klockan var närmare 23 igår när Maja la sig..sabine va här och vi kolla på tv. Och maja skulle ju abslout inte gå o lägga sig men efter 2 simpson avsnitt (vilket har blitt hennes favvoprogram)
SÅ äntligen somnade hon efter lite mys och smek på ryggen precis som pippi med huvdet i fotändan o föttera på kudden
fast på magen:)
Klockan 6 i morse hörde jag hennes små fötter tassande i lgh.....fört till ytterdörren som tur var var låst:) sen in på toa och till sist på soffan. Sen blev det tyst och jag låg o lyssnade. Hörde henne sen tassa in till sitt rum och i sängen sen somnade hon nog om för det gjorde jag iaf När klockan slog halv 8 kommer lilla prinsessan in och skall kela lite i sängen men efter som tim också låg där så var det bättre att vi gick upp så han fick sova lite...

Funderar på om vi skall ha lite frukost nu både bebis och jag börjar bi hungriga....


Nehe kära läsare ha en väldans bra lördag för det skall jag ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0