En jobbig dag..

Idag e en sån där jobbig dag...då jag tänker tillbaka på när du min  lilla prinsessa låg i magen..HUr sjukt glad jag blev när jag fick se plusset på stickan....
Hur glad ja blev när jag kände dig första gången ville bara skrika ut min glädje...
i vecka 18 fik vi det beskedet varje föräldrer bävar inför...vår lilla bebis såg inte ut som den skulle...
Och då den dagen jag minns det som om det vore igår..då rasade allt alla mina drömmar om barn rasade då...vi visste inget alls mer än att allt inte stod rätt till.

Idag är en sån dag då alla minnen kommer tillbaka....alla undersökningar lund malmö köpenhamn lund sen bebis..j allt gick så fort..
plötsligt låg hon där i vår famn som världens sötaste lilla troll unge....

 

Och för varje dag som går blir min kärlek till dig bara starkare o starkare..
Älskade lilla MAJA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0