En sån där jobbig dag

Ja idg är det verkligen skit jobbigt att vara LInda....Usch gråten sitter i halsen hela tiden hade bara velat gömma mig för att sen komma fram när jag hade lust igen...men tyvärr det går inte till så i livet.
Inte när man har familj då kan man inte bara "gömma" sig man måste vara tillgänglig 24/7..
Men ibland rasar liksom allt i huvudet svårt att förklara men det känns som man är ute på en sankmark och man kan inte göra något alls...man liksom bara sjunker för varje timme som går..
Men är s´könt att tim vid sin sida...men ibland saknar man den där vännen den som ALLTID finns vid ens sida...
Men man kan inte få allt här i livet man skall ju vara glad för det lilla man har... och faktikst jag är glad för det jag har...

Nu skall jag ta mig upp ur soffan och göra kyckling ris och curry sås....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0