Lilla du



Du underbara lilla tjej...tänk att du lilla du kan förändra ens liv bara så där
du fyller min dag med glädje skratt tårar och jag lär mig nya saker hela
tiden.. du är så full av liv så full av energi lilla du.
Tänk att just jag Ja JAG fick chansen att få dig som min dotter.. vi fick en tuff start
men jag fick också äran att se sid styrka din envishet tidigt och tro mig den håller i sig
och det är jag sååå glad över.
Ibland kan jag bara sitta och förundras över dig.. vad jag har gjort för att förtjäna något så bra
som dig..hur du har kunnat bli så underbar...
ja lilla du det är mycket jag tänker men allt är bara positivt..
Trots att du ibland har din trots så är det ju faktikst så livet är..alla barn trotsar.. alla
är inte snälla o underbara.
Men det kommer en tid då även du inser hur underbart det är..


JAg älskar dig min underbara mirakel flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0